Costa Rica - Reisverslag uit Tortuguero, Costa Rica van Marianne - WaarBenJij.nu Costa Rica - Reisverslag uit Tortuguero, Costa Rica van Marianne - WaarBenJij.nu

Costa Rica

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

13 November 2015 | Costa Rica, Tortuguero

Costa Rica dag 1

Na een rommelige start, 1 uur vertraging, geen Esta voor de tussenlanding (grmph), rennen en voordringen in de vele rijen die we moesten nemen op vliegveld Houston landden we RC tijd 19:10 uur op SAN Jose. De taxi bracht ons door wat in onze ogen een ruige en louche achterbuurt was waar je beter 's avonds niet kan zijn, naar ons hotel. We hadden een rustige kamer met uitzicht op de metaalplaten daken van het hotel-restaurant. We genoten van een Corona en biertje met een portie nachos met quacemole. Om 22:00 uur (NL 05:00 uur) gingen we plat om vervolgens de volgende dag om 03:30 uur klaar wakker te zijn. We hadde dus ruim de tijd om om 06:30 uur klaar te staan voor het taxibusje die ons naar Tortequero zou brengen.